donderdag 11 november 2010

athlete check in

Vandaag begint het hele spel. de athlete check in.. Ik heb al vroeg mijn nummers opgehaald zodat ik woensdag en donderdag alles op mijn gemak kan voorbereiden en vrijdag alleen mijn fiets in moet checken.  Ik kreeg een rugzak met allemaal goodies in(yay) en mijn nummers voor de wedstrijd. in de goodie bag zat oa een ironman zonnebril! altijd handig, en hij past nog ook. We hebben meteen nog even op de expo rondgekeken maar die valt eerlijk gezegd nogal tegen. ik heb nog niet zo veel trisuits en ben altijd op zoek naar kleding van orca en skinfit maar behalve ironman, 2xu, zoot en tyr hadden ze eigenlijk niet veel. Ik ben nogal moeilijk met kleding omdat ik niet wil dat deze mij ook maar enigzins irriteert tijdens de wedstrijd, en irritaties zijn er soms nogal snel.. veel triathleten zullen het hier wel mee eens zijn..
gelukkig heb ik nog wel een goede tri top van 2xu op de kop kunnen tikken. na mijn darmproblemen in de vorige wedstrijd lijkt het me verstandiger om een individuele top en broek aan te doen maar ik had dus nog geen top :-) Nu maar hopen dat ik die broek niet naar beneden trek in T1 als ik mijn wetsuit uitdoe.

Donderdag nog mijn fiets een keer checken, zorgen dat alles schoon is en soepel draait zodat ik die vrijdag zonder zorgen in de wisselzone kan zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten