donderdag 11 november 2010

welcome dinner

donderdag 11 november, 2 dagen voor de wedstrijd.. het begint allemaal heel dicht bij te komen en de spanning begint een beetje te stijgen. Ik ben een paar concurrentes tegengekomen vandaag en ze maken toch allemaal een sterke indruk, ik hoop dat ze ook zo over mij denken.
's avonds was het welkomst diner aan het sand key park. Dat was echt een super ervaring. sand key is een supergroot wit strand en ze hadden daar een hele 'area' afgezet, er was een band aan het spelen, alle vlaggen van alle landen werden rondgedragen en neergezet, volkslied werd(natuurlijk) gezongen,.. kippenvel moment! ik ben heel blij dat ik dit mee mag maken.

Nog 2 nachten slapen, ik moet zorgen dat ik goed uitgerust ben. Dit gaat de eerste wedstrijd zijn dat ik me goed voel! Ik heb er zo een zin in!!!

2 opmerkingen:

  1. Nog 1 nachtje slapen en als je morgenvroeg opstaat dan voel je de kracht van al je fans in Nederland en Belgiƫ en vlieg je als een pijl vooruit!!!
    Groetjes Louise & Roger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Gwen en Reintje,
    Het is hier meter met een schrijfsel eigenhandig en op maat geschreven.
    Nooit vergeten dat, daags voor het wereldkampioenschap , meter voor de eerste keer in haar leven met de competuter gewerkt heeft .
    Ben bijzonder fier dat dit juist naar mijn metekindjes zijn en dit op zo een belangrijk moment.
    Jullie moeten maar denken als mij dit lukt dat er voor jullie ook succes in zit.
    Gwen jouw verslagen zijn schitterend en zeer beschrijvend.
    Doe zoals je bezig bent en alles komt dik in orde Help ik vind mijn uitroepteken niet

    Succes Succes Succes


    Succes Succes Succes Meterke

    BeantwoordenVerwijderen