dinsdag 9 november 2010

Reiny's birthday

Vandaag was Reinhard zijn verjaardag: 32jaar! en stond er ons een goed gevulde dag voor de boeg. eerst een half uurtje loslopen en ik voelde meteen dat de benen helemaal in orde zijn. Het is wel een beetje frustrerend dat ik nu bijna niet mag trainen, net nu het goed weer is en ik zeeen van tijd heb..
Reinhard wilde vandaag een aantal dingen doen en het is bijna allemaal gelukt. we hebben fietsen gehuurd en zijn een keer over causeway bridge gefietst naar Clearwater downtown.  kleine lunch gehad bij starbucks met een grote chai latte :-)  behalve een paar winkels en veel stoplichten hebben we eigenlijk niet veel gezien daar dus zijn we terug over de brug gereden en hebben we onze fietsen teruggebracht. om 2u 45 zijn we op een dolphin watching tour geweest. hier beloofden ze ons niet alleen dolfijnen maar ook een leuk boottochtje langs de huizen waar al de celebrities wonen en een stop op een eilandje in clearwater bay.  mega grootte huizen van oa Hulk Hogan en John Travolta gezien! prijzen van huizen vallen nog mee, voor 650.000 dollar heb je toch echt al een groot huis aan clearwater bay met plaats voor je eigen boot! 
Toen we bijna terug in de haven waren zagen we een dolfijn met onze boot meezwemmen. We hebben daar even rondgedobberd tot er een andere boot aankwam die een grote golf achter zich maakte. We vaarden toen parallel aan die andere boot en de dolfijn sprong steeds vanuit die gold! Reinhard kwam er helaas wat te laat achter dat hij ook kon filmen met zijn camera dus behalve een paar foto's geen video's. Mr Smooth was er niets bij!
Op de weg terug naar het hotel hebben we een reservatie gemaakt in het Hyatt restaurant: Shor. ze hebben verschillende awards hier gewonnen met oa hun crab cakes dus het leek ons veelbelovend. 
Reinhard nam de oesters als voorgerecht(niet echt mijn ding, van die snottebellen..) en ik de florida green salad. dan als hoofdgerecht had ik de red snapper in chilli lim rub en dat was hemels! Reintje had de grouper met lenzen, ook een goeie combinatie! omdat het vandaag zijn verjaardag was en morgen die van mij kregen we allebei dessert van het huis, flourless chocolate cake en creme brulee(american style). dat was eigenlijk een beetje teveel van het goede en we waren dan ook blij toen we op de hotelkamer aankwamen en ons plat op ons bed konden leggen. Ik ben blij dat ik zaterdag een wedstrijd heb en dus een excuus om veel te mogen eten :-) 
ik ga nu lekker slapen want ik ben best wel moe van deze dag. maar morgen is mijn verjaardag en mag ik kiezen wat we gaan doen. dinner staat iig al vast: Shor! zonder dessert voor mij deze keer..


1 opmerking:

  1. Meter Moeke Hilde had op haar gemak een ganse reply geschreven. Was ze bijna klaar om "Submit" te klikken, crashte de prachtige ACER machine van Erika & Stefaan toch wel zeker :-( :-( :-( Als ze nog eens langskomt probeert ze het nog een keer . sucess GWEN !


    Meter, Erika, Stefaan

    BeantwoordenVerwijderen