zondag 7 november 2010

Florida, pre race

We zijn veilig aangekomen in Florida. redelijk lang onderweg geweest maar al bij al viel het nogal mee. Stefaan heeft ons om 6u 's ochtends naar het vliegveld gebracht waar wij om 9:10 onze eerste vlucht naar Atlanta moesten nemen. het inchecken ging allemaal vlotter dan verwacht en we hebben nog tijd gehad om ons een soy chai latte te kopen :-) Lekker. eerste vlucht met delta airlines duurde een goede 9 uur en ging eigenlijk snel voorbij. leuke film gezien, een beetje geslapen, beetje gegeten, beetje rusten.
In Atlanta aangekomen hebben we onze bagage weer op moeten halen en dan opnieuw in moeten checken. hier waren we vantevoren een beetje bang voor, dat het lang ging duren maar dat ging allemaal heel snel. er stonden overal mensen om je de juiste kant op te sturen, wat superhandig was. ik denk dat dit de eerste keer is dat ik gewoon niet moet kijken waar ik heen moet! Dan in Atlanta nog een chai latte gedronken en dan op weg gegaan naar onze gate. na nog een korte vlucht van iets langer dan een uur kwamen we aan in Tampa, Florida. de zon was net aan het ondergaan toen we daalden, supermooi!
Uiteindelijk zijn we naar een goede 18 uur onderweg te zijn in het hotel aangekomen. We worden net wakker en hebben uitzicht op Clearwater Beach.
Vandaag geven ze niet zo warm weer af, een graad of 20 max maar daarna zou het heel de week lekker zonnig en warm moeten zijn.
ik zal vanmiddag proberen voor nog een paar foto's te uploaden. Nu ga ik eerst ontbijten en een beetje ontspannen.
tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten